Site Overlay

Google moja firma czy profil firmy w Google?

Chcesz poznać najnowsze gadżety na rynku lub odwiedzić najlepsze europejskie restauracje w swoim mieście? A może prowadzisz badania dotyczące funkcjonowania firm w Polsce?

We wszystkich tych zapytaniach wyniki wyszukiwania (wiedzy) z Google są Twoim cichym pomocnikiem.

Bez względu na charakter zapytania w wyszukiwarce, Google stara się dostarczać Ci najbardziej trafne i sensowne odpowiedzi.

Od zdobywania wiedzy po kupowanie produktów, szybko wyszukujesz w Google prawie każdą informację, produkt czy usługę, tę dużą lub małą.

W ostatnich latach wyszukiwarka Google wprowadziła kilka aktualizacji algorytmów, takich jak Panda, Penguin i Hummingbird. Głównym celem tego wszystkiego to poprawa jakości wyników wyszukiwania w celu zaspokojenia oczekiwań użytkownika – czyli mnie i Ciebie.

Google postawiło sobie również misję budowanie bazy wiedzy o różnych danych, do których użytkownicy mają dostęp, gdziekolwiek się znajdują w danej chwili.

Na przestrzeni lat zmienił się również sposób, w jaki Google prezentuje użytkownikom istotne informacje. Strony wyników wyszukiwania zostały ulepszone tak, aby ułatwić użytkownikom dokładne zlokalizowanie poszukiwanych informacji.

Jak wszyscy wiemy, Google to najpotężniejsza i najskuteczniejsza wyszukiwarka na świecie. Po prostu nie wyobrażamy sobie życia bez Google. Zapewnia odpowiedzi na prawie wszystko co nie tylko na ziemi za pomocą jednego kliknięcia.

Wyszukiwarka jest podstawą działalności Google. Czy wiesz, że co sekundę przetwarza się 40 000 zapytań. Dzisiaj Google to znacznie więcej niż tylko wyszukiwarka i Google Ads, ale to m.in. Mapy i Profile firmowe w Google. O tych ostatnich mówię w poniższym video.

Potrzebujesz wsparcia? Zadzwoń lub napisz: +48 531 888 925