Reasumując, w skrócie o mnie: „Praktyk biznesu i specjalista ds. marketingu. Wdrożeniowiec IT. Web master. Pozycjoner – SEO. Analityk procesów zarządczych. Copywriter, wizjoner i publicysta. Fotograf i Przewodnik Lokalny Google (obecnie pozycja⭐7.)”.
Każdy klient otrzymuje opinię wystawioną przeze mnie w ramach profilu firmowego
w Google (mapy Google). Opinia oprócz gwiazdek zawiera rzetelną informację o firmie oraz zdjęcia (również produktów lub wyników finalnych z wykonanych usług).
Optymalizuje treści na stronach internetowych klientów
Czy wiesz, że podstawą jest zrozumieć optymalizację stron www dla wyszukiwarek internetowych?
Wiedz, że 5-6 miliardów wyszukiwań w Google ma miejsce codziennie. W ujęciu rocznym, Google odpowiada za prawie 80% globalnego ruchu wyszukiwania, Bing – 7,27%, Baidu – 6,55%, a Yahoo – 5,06%. Przy takiej konkurencji dla Google trzeba korzystać z najlepszych technik SEO, aby pozycjonować się wyżej w głównej wyszukiwarce świata – Google.
Biorąc pod uwagę ogromną ilość ruchu wyszukiwania obsługiwanego przez Google, wskazane jest skoncentrowanie wysiłków na optymalizacji firmy, aby była łatwiej wykrywalna w Google. Nie oznacza to, że inne działania optymalizacji pod wyszukiwarki nie są skuteczne w innych wyszukiwarkach.
Pytanie brzmi, w jaki sposób Twoja firma jest wykrywalna przez wyszukiwarkę? Według Andreya Lipattseva, dyrektora wyższego szczebla w Google, kluczem do wysokiej pozycji jest wykorzystanie budowania linków i wysokiej jakości treści/kontentu. Większość zaawansowanych technik SEO opiera się na tych dwóch kluczowych filarach.
Problem polega na tym, że algorytmy wyszukiwarek zmieniają się i stają się coraz bardziej wydajne z każdym dniem, więc w jaki sposób możesz wyprzedzać konkurencję?
Profesjonalnie zarządzam budżetami reklam w Ads i SM klientów.
Stawiam na optymalizację wszystkich reklam w Ads oraz konwersję. Efektem moich działań jest skuteczność, niski CPC oraz wysoki współczynnik interakcji i konwersji. Jeśli masz wątpliwości co do skuteczności Twoich reklam Ads zadzwoń lub napisz do mnie!
Tworzę i zarządzam stronami internetowymi klientów.
Zgodnie z myślą inżynierów Google, którzy mówią, że podstawą wyników jest współczynnik „80%-20%” – jak ze wzoru Pareta. Oznacza to, że 20% pracy nad stroną odpowiedzialne jest za jej 80% procent sukcesu. Te 20% to jest m.in. moja wiedza, która odpowiada za te 80 % sukcesu. Fakt, że 80% wiedzy o tworzeniu stron znajdzie każdy z Was w Internecie, ale to tylko 20% sukcesu strony www. Tworzę strony w oparciu o najnowsze wzorce /standardy optymalizacji i tajniki SEO.
Dbam o pozycję i wizerunek firmy klienta.
Przygotowuję profesjonalną treść do publikacji na stronach www i w mediach społecznościowych.
Na bieżąco weryfikuję i wspieram procesy zarządcze w firmie Klienta.
Dostosowuję działania marketingowe w firmie klienta do rynku.
Zadzwoń i zapytaj: +48531888925