„Nazywam się Andrzej Pluta. Prowadzę firmę pod nazwą AP OPTYMALIZACJA. Jestem specjalistą ds. marketingu i wizerunku internetowego. Przygotowuję się do wydania nowego e-booka (również w wersji jako audiobook).
Przed zamknięciem ostatniego rozdziału chciałbym otrzymać od Ciebie odpowiedź w formie pytania. Będę wdzięczny za przysłanie do mnie na adres e-mail: biuro@apoptymalizacja.pl najbardziej nurtującego Cię pytania dotyczącego zarabiania pieniędzy dzięki Internetowi. JEŚLI otrzymam od Ciebie takie pytanie, to audiobook lub e-book zakupisz ode mnie za 25% jego ceny w ograniczonym czasie.
Przyjmowanie pytań zamykam w dniu 15 marca 2022 roku.
Jak wiesz, prawie 95% rynku to Google. Ludzie tam szukają informacji, opinii oraz <i>biją się</i> o najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Jako specjalista ds. reklamy i wizerunku internetowego, i przewodnik Google oferuje sposoby zwiększenia pozycji firmy w Google zgodnie ze standardami EAT i Mediów Społecznościowych.
W e-booku zawarte są unikalne metody na to, aby strona/sklep internetowy skutecznie działał, ale też publikuje sposoby na tworzenie kontentu przyciągającego uwagę stałych i potencjalnych klientów, generującego leady i konwersje.
Użyłem zwrotu EAT. Jedno z haseł brzmi: „Postępuj zgodnie z wytycznymi E-A-T Google, aby zdecydowanie poprawić SEO witryny”. Zatem do rzeczy.
Jak wiesz często mówi się – „jesteś tym, co jesz”
Oczywiście, kiedy ludzie to mówią, zwykle dyskutują o diecie i o tym, jak ich wybory żywieniowe wpływają na ich zdrowie.
Ale co zatem z tą kondycją witryny?
Okazuje się, że to, co „zjadła” i „zjada” Twoja witryna, również odgrywa wielką rolę!
Mowa o EAT (to akronim od Expertise – Authoritativeness – Trustworthiness, czyli trzech wskaźników jakościowych witryny), nowych wytycznych pozycji dla wyników wyszukiwania w Google. Jeśli chcesz tworzyć treści, które lubi Google, POWINIENEŚ podążać za standardami EAT!
Pozwolę sobie na spolszczenie EAT, czyli JEDZ a to brzmi jak JAKOŚĆ, EKSPERT, DOBRE IMIĘ, ZAUFANIE.”